Monday 4 November 2013

DIE WAARHEID




God het die mens geskape na sy beeld ... man en vrou het Hy hulle geskape.  -  Gen. 1:27 OV


Wat is die waarheid omtrent my?  Defnitief nie dit wat die mense sien of hoor met hul fisiese oë en ore nie.  My ware self is geestelik van aard, geskep na die beeld van God.  Dit is die Gees van die Here Jesus Christus in my, en vandag gaan ek in harmonie met hierdie grootse en Heilige Teenwoordigheid in my, handel en wandel.

Ek gaan myself fyn dophou, en as ek woorde gebruik wat minder vriendelik is, of stellings maak wat nie positief is nie, gaan ek onmiddellik daarop reageer, want die ware ek is sag en vriendelik en glo in God.  Ek is bewus van die skeppende krag van woorde en gedagtes, en omdat ek net die goeie en die mooie in my en om my wil skep, dink en praat ek vanuit my ware Self.

Hoe heerlik om so te kan lewe!   Wat ‘n ongelooflike voorreg om so ‘n ware Self te hê in wie se krag en liefde ek niemand te na kom nie, maar net vrede en liefde kan saai so ver ek gaan.

“Na U beeld Heer, het U my geskape.  Help my om hierdie beeld uit te dra so ver ek gaan.”


Gebed:  Ek is ‘n geestelike wese op U pad van Lig.


~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: