Monday 4 November 2013

ROEP MY AAN




Roep My aan, en Ek sal jou antwoord en jou vertel van groot en onverstaanbare dinge waarvan jy nie weet nie.  -  Jer. 33:3


Wanneer jy My nodig het, onthou, Ek is altyd net hier by jou.  Geen droom is so groot, geen behoefte so klein, dat Ek jou nie kan help om die regte oplossing te vind nie.

Werp ál jou bekommernisse en sorge op My, dra jou drome en jou wense oor aan My, en Ek sal jou rig en lei op die weg wat vir jou die beste is.  Glo dit, geliefde, glo in My en in die werke van My lig,  My liefde en krag in jou lewe.  Dit wat Ek vir jou in gedagte het sal geskied, en jy sal rus vind vir jou moeë soekende siel.  Laat my toe om oor te neem, en weet Ek is in beheer.

Roep  My aan – Ek sal antwoord.  En moenie moedeloos raak as My antwoord nie ooreenstem met dit wat jy verwag nie.  Onthou net, omdat Ek jou lief het en jy vir my baie kosbaar is, is My antwoord altyd vir jou hoogste heil en wat die heel beste vir jou sal wees.

Geliefde, kom vat My Hand, Ek is hier by jou!


Gebed:  Op U Heer, vertrou ek – hou my hand styf vas!



~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: