Monday 6 February 2012





BID VIR ANDERE


Moenie op die oog af oordeel nie, oordeel regverdig. Joh 7:24


Ek mag so bekommerd wees oor die welstand en gesondheid van my geliefdes, dat ek skoon vergeet om hulle te seën met my positiewe gedagtes en gebede. Die omstandighede waarin hulle verkeer of hul ongesteldhede mag my gedagtes so in beslag neem, dat ek met kommer bid in plaas van met geloof.

Vandag besluit ek om, wanneer ek vir my geliefdes bid, te onthou om positiewe, opbouende, kragtige gebede vir hulle te bid. Ek sien hulle as wys, sterk en voorspoedig in die lig en liefde van God.

As daar onenigheid ontstaan het  tussen my en een van my geliefdes, of tussen hulle onderskeidelik, seën ek elkeen in die saak betrokke met my positiewe gedagtes en gebede. Ek oordeel nie op die oog af nie, ek oordeel regverdig. Ek dink, bid en doen dit wat tot die hoogste heil van elkeen van my geliefdes en ook vir my is.


Gebed: Geliefde, die lig van God skyn op jou, die liefde van God waak oor  jou!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: