Tuesday 28 February 2012





STIL-TEVREDE


Die Here jou God is by jou … Hy is stil-tevrede in sy liefde. Hy jubel en juig oor jou – Sef. 3:17


Hoe heerlik om te weet – die Here is by ons. Elke oomblik van elke dag is Hy net hier aan ons sy – Hy deel in ons vreugdes, Hy troos ons in ons smart, Hy wandel saam met ons en handel saam met ons, en omdat ons Hom ken op al ons weë, is Hy stil-tevrede in Sy liefde vir ons.

En as Hy sien ons is gewillig om voortdurend lief te hê en te bid vir  wie ookal dit nodig het, jubel en juig Hy oor ons , want dan weet Hy, Sy koms na hierdie aarde was nie verniet nie.

Heer van my hart, vir geen oomblik gaan ek vandag vergeet dat U net hier by my is nie, en ek gaan saam met al my Ligvriende hierdie maand spesiaal wy aan gebed. En Heer, lê U die woorde in my mond, lig-bring woorde wat insig bring en gebroke harte saggies aanraak, en laat U krag die krag bring aan elke werker in die Lig, oor heel die wêreld heen. Mag ek U altyd stil-tevrede maak in U liefde, Heer, tot hierdie stil-tevrede ook in my hart ‘n weerklank vind.


Gebed:  Die Here my God is by my!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: