Sunday 12 February 2012





VOL VERTROUE


Die Here sal jou beskerm.  – Spr. 3:26


Wie en wat is ek werklik?  Ek is ‘n geseënde kind van ‘n hemelse Vader.  Hy het my lief, sien na my om en sorg dat dit altyd goed gaan met my.

As Sy kind is ek nooit alleen nie.  Sy Heilige Gees woon in my, en is slegs een gebed ver.  Dit is dus nie vir my nodig om enige uitdaging alleen te oorkom nie – Hy weet van alles wat met my gebeur, en staan vas aan my sy.

Waar en wanneer ek voor een of ander vorm van weerstand of ‘n uitdaging te staan kom, bly ek vol vertroue en gebruik ek sonder om twee keer te dink die volgende bevestiging:  “Ek vertrou volkome op Hom wat in my woon, en in die werke wat Hy in en deur my doen.

Ek beskik oor die wysheid om die regte besluite te neem, en die nodige moed om my besluite deur te voer.  My positiewe gedagtes, my gebede en dade, hou my voete stewig op my pad van lig – ‘n pad waarop ek blymoedig voortgaan, my hoogste heil tegemoet.

Die Here beskerm my, lei my en rig my op al my weë.  Dit weet ek, glo ek en ek maak daarop staat.


Gebed:  Ek vertrou volkome op Hom wat in my woon.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: