Saturday 26 August 2017

TRÓÓS







TRÓÓS
~ Daelikse Woord ~


Al het ek tot 'n val gekom, ek sal weer opstaan, al sit ek in die donker, die Here is my lig.  -  Miga 7:8


Híérdie boodskap is vandag vir almal wat mismóédig, ternéérgedruk en depréssief is en "in sak en as in die duisternis onder 'n besembos sit"  en hul wonde probeer lek:  "Skep móéd.  Die donker wolke sál verdwyn en die duisternis sal wéér verander in lig.  Jy sal wéér opstaan!"


Daar is *níks* in die hele wêreld wat die mág het om ons neerslagtig en mismoedig te hóú nie.  Géén mens het die mag om ons onder te *hóú* nie.  Dit is wel in *óns* mag om vir ons gedagtes en ons gevoelens te sê: "Tot híértoe.  Ek staan nou wéér op!  Níé alleen nie, maar met  JESUS in my!"


Ons *ís* in staat om wéér op te staan, omdat ons God se *éíe* Christusgees *binne-in* ons het!


Ons kan opstaan omdat God se *líéd van die léwe* deur ons are vloei.


Ons *KÁN* opstaan uit  ÉNIGIETS  wat ons probeer onder hou, ómdat  GÓD se KRAG deur Jésus Christus in élke *klop van ons hart* is.


Ons *KÁN* opstaan!!  En as ons dit nie *sélf* kan regkry nie, sal ons  liefdevolle Hémelse Vader ons sélf kom oplig.  Ons Christusgees styg vêr, vêr bokant die wolke uit.  Ons sweef op die *vlérke* van die *musikale klanke van ons gebede*, wat ons opstuur na ons Skepper, en ons hart sing *wéér*  lewensblye psalms vir Hom.


Gebed:  Ek staan *wéér* op, want my JESUS gee my *krág* en ek sweef *vrý* saam met die arende hóóg, bo in die lug!  Amen.


Jongman Vuurwarm vir JESUS / Facebook



 


No comments: