Tuesday 29 August 2017

WORD SIGBAAR







WORD  SIGBAAR


Elkeen se werk sal aan die lig kom.  -  1 Kor. 3:13


'n Kindjie het na sy moeder gekom met vier verlépte blommetjies in sy modder besmeerde handjies.   Sónder woorde het hy gesê, "Híér is ek, Here, word déúr my sigbaar as  *LIEFDE*."


'n Tiener het 'n afspraak vir 'n werk gemaak.  Wat sy gesê het was, "Híér is ek, Here, word déúr my sigbaar as  *LEIDING en  WYSHEID*."


'n Afgetrede egpaar het gewonder hóé hulle van hul tyd en energie kon gee om ánder te help.  Toe het hulle op 'n *blink gedagte* gekom om in te staan as *oupas en oumas* vir die oupas en oumas, wat vêr weg van hul kleinkindertjies wat in hospitale opgeneem is, gewoon het.  Híérdie egpaar het eintlik gesê, "Híér is ek, Here, word déúr my sigbaar as  *DEERNIS  en  BLYDSKAP*."


En óns?  Wát kan óns sê?  Ons kan die vensters van ons harte wawyd oopmaak deur *diensbaarheid* en vir Hom sê: "Híér is ek, Here, word déúr my sigbaar as  *LIG, as LIEFDE, en alles wat  MOOI  en  EDEL  en  REIN*  is."


Gebed:  *HÍÉR*  is ek, HERE, ek maak myself  DIENSBAAR  vir *Ú* en  Ú werk,  *GEBRUIK*  my  en word  deur my  *SIGBAAR*.   Amen


~ Uit Daelikse Woord ~


Mamma / Mummy  / Facebook



 


No comments: