Thursday 3 May 2012





DIERBARES


Dit  (die liefde)  bedek alles, glo alles, hoop alles, verdra alles. 
1 Kor. 13:7


Heer, hier waar ek nou vir u dankie sê vir al U seëninge in my lewe, dink ek ook aan my dierbares, my vriende en medewerkers.  Baie dankie Heer, vir elkeen van hulle in my lewe.

Ek verstaan dat U U liefde aan my betoon deur die vriendelike dade, gebede en belangstelling van andere.  Diep uit my hart sê ek nou dankie vir die liefdevolle sorg en aandag wat ek so ontvang.

Dit maak ook nie eintlik saak of ek alleen of saam met andere woon nie, want ek weet U liefde, of dit nou deur een persoon of ‘n dosyn op my uitgestort word, kan ongetelde seëninge in my lewe inbring - seëninge van verrykende vriendskappe en kameraadskap wat my lewe o, so mooi en ryk maak!

Dankie Heer, vir elke geleentheid wat U my bied om ook my liefde teenoor andere uit te leef.  Dankie vir my familie, gewaardeerde vriende, noue medewerkers,  dierbare troeteldiertjies en talle ander wonderlike dinge in my lewe.  Op ongelooflike, unieke maniere vloei U liefde na my en deur my tot seën van ons wêreld.


Gebed:  Dankie Heer, vir almal wat vir my so dierbaar is.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: