Friday 11 May 2012





LEWENDE  BRIEF


Dit is tog duidelik dat julle ‘n brief van Christus is, deur ons diens geskrywe, nie met ink nie maar met die Gees van die lewende God, nie op klip nie maar op die harte van mense.  -  2  Kor. 3:3


Paulus, in sy brief aan die Korinthiërs, gebruik ‘n beeld wat ‘n mens aan die dink sit:  “Julle is ‘n brief van Christus … geskrywe … met die Gees van die lewende God.” 

As my lewe dan soos ‘n brief is wat elke dag deur almal met wie ek in aanraking kom, gelees word, wat lees hulle in daardie brief?  Ek is net ‘n lewende brief van Christus as ek  Christus-kwaliteite ontwikkel en dit uitleef:  kwaliteite soos lewe, lig, liefde, vreugde, geloof en krag.  Ek is tot seën vir die wêreld as ek deur my gedagtes en woorde wys dat die Gees van God waarlik Sy boodskap op my hart geskryf het.

Die idee van myself as ‘n lewende brief van Christus dien as ‘n daaglikse aanmaning dat my omgang met ander, op watter manier ook al, moet getuig:  “Ek gee om.  Ek glo.  Ek verstaan.  Ek vergewe.  Ek is dankbaar.  Ek sien die Christus in jou.  Ek sien jou vervul met moed, geduld en wysheid.  Beide ek en jy kan in ons lewens uitdra dit wat mooi is, dit wat waar is en dit wat volmaak en goed is.”


Gebed:  Ek is ‘n brief van Christus.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: