Friday 4 May 2012






NOU


Nogtans moet ek dit nou doen, want op hierdie manier moet ons aan die wil van God voldoen.
Matt. 3:15


Ek lewe nou, op hierdie oomblik, en is rustig.  Ek leef nou, op hierdie oomblik, en is vry van enige vrese oor die toekoms.

Ek rus in die wete dat God die bron is van alles wat goed en mooi is.  Hy beskerm en lei my.  Ek rus in die vleuels van Sy liefde, en die vrede wat alle verstand te bowe gaan vul my gemoed.

Nou is hierdie oomblik – nie gister of môre nie.  ‘n Tyd om iets moois te gee, en ek dink aan maniere waarop ek die liefde waarvan my hart so vol is, kan deel met my medemens.  Ek onthou dat ek ‘n kind van God is, dat ek Sy pad van lig bewandel, steeds gelei en gerig tot my hoogste heil.

Met ‘n dankbare hart gaan ek voort, en geniet al die seëninge wat my hemelse Vader op my uitstort.

Nou is hierdie oomblik.  ‘n Tyd om te geniet en die saadjies vir ‘n wonderlike toekoms te saai.


Gebed:  Ek lewe nou, toegevou in die liefde van God.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: