Monday 27 April 2015

Troos





Soos iemand wat deur sy moeder getroos word, so sal Ek julle troos.  -  Jes. 66:13 (OV)


Hoe wonderlik!  Ek kan enige tyd bid, en elke keer wanneer ek bid, word ek vertroos met die mooiste woorde:

“My liefste kind, Ek is híér, en wát jy ookal mag deurgaan, Ek is áltyd net hier bý jou.  Vir géén oomblik hoef jy deur ‘n uitdaging alleen te gaan nie.  Ek staan jou bý deur dík en dún, en is die buffer tússen jou en die aanslae teen jou – die seer is dan mínder seer, die uitdaging mínder senutergend.

Ek is híér in jou tye van eensaamheid – jou tye van verdríét wanneer jou hart in dúísende stukkies lê.  In My tere liefde vou Ek jou stýf toe, heel Ek jou stúkkende hart, en bring Ek wéér lig in jou lewe.

Ek is jou krág en jou stérkte, die móéd en dúrf waarmee jy élke nuwe dag binnegaan.  Ek is die líg op jou pad en die líéfde in jou hart.  Ontspán in My liefde, en gebruik dit na hartelus om ook ándere wat ly op te hef en te vertróós.

Ónthóú, jy is My gelíéfde kind, en Ek is áltýd net hier bý jou!!


Gebed:  Dánkie Hemelse Vader, dat  U my nie vir ‘n óómblik alleen laat nie.  Ek doen nou Ú wil en voer Ú opdragte uit!


~ Uit Daelikse Woord  (effe gewysig)~



  :  Dierbre Jesus @ Facebook
Aan God alleen die eer!