Sunday 7 June 2015

HERE VERGEWE MY TOG





Here,

Vergewe my tog
dat ek so geneig is om te wanhoop
eerder as om op U te hoop,
dat ek die afgelope tyd
die situasie in ons land, in die wêreld,
met negatiewe gevoelens bekyk.
Ek is jammer, Here.

Sal U my asseblief leer hoe om
van voor af op U te hoop,
om vandag positief te lewe
en ook die mense rondom my
positief te beïnvloed sodat
hulle sal weet dat daar altyd nog hoop is
omdat ons ‘n God het wat Hom
in die onmoontlike verlustig.

Help my om te werk
aan my gesindheid van negatiwiteit ...
Om vandag te werk en te hoop
sodat ek môre die vrugte kan pluk.
Om vandag te lewe en te hoop
sodat ek môre nog beter kan lewe.

Hou my hoop helder, Here,
omdat U self die Bron
van daardie hoop is.

Amen

Uit Nina Smit Versameling  :  Veilig in God se Hand / In God se Omhelsing

  :  Jesus se Dogterkind @ Facebook
Aan God die drie-enige , alleen die eer!

No comments: