Tuesday 6 August 2013

BID VIR ANDER





Mag Hy u gee wat u hart begeer, en al u voornemens laat geluk. 
Ps. 20:5


As ek onaangenaamhede in my geliefdes se lewens kon verander, sou ek nie vir ‘n oomblik wag om dit te doen nie.   Maar ek weet, die héél beste wat ek vir hulle kan doen, is om vir hulle te bid – om God in beheer van hul lewens te plaas, want dán, weet ek, word hulle in Sy lig gelei, in Sy liefde beskerm en vertroos, en kan hulle in Sy krag, sterk staan en wenners wees.   Ek bid en sê dankie:

“Dankie, Heer, vir U lig wat wysheid bring, en my geliefdes in staat stel om te kan onderskei tussen wat reg en wat verkeerd is.

Dankie, Heer, vir U liefde wat hulle toevou en beskerm, en vertroosting bring wanneer hulle diep bedroef langs die pad bly sit.

Dankie, Heer, vir U lewenskrag wat in en deur hul are pols om hulle te heel en te genees – U krag wat ook hulle krag is, en hulle sterk laat staan in wat ookal die uitdaging voor hulle is.

Dankie, Heer, dat ek my geliefdes, só in U troue sorg kan plaas en te weet  – U is daar!”


Gebed:  Seën U my geliefdes, Heer.


~ Uit Daelikse Woord ~







No comments: