Tuesday 13 August 2013

TROOS





Soos ‘n moeder haar kind laat veilig voel, so laat Ek julle veilig voel.  -  Jes. 66:13

Liewe Heer, laat my U liefdevolle teenwoordigheid voel.   Temidde van verwarring, laat my U sterk ondersteunende arms voel.  Wanneer ek alleen en diep bedroef voel, laat my in U vrede rus, U vrede wat alle verstand te bowe gaan.

Liewe Heer, daar is uitdagings wat ek nie alleen kan hanteer nie.  Wat ‘n onbeskryflike vertroosting is dit nie om te weet dat ek op U krag, U mag en U vrede kan staat maak nie.   Ek gee álles aan Ú – my verlies en my smart, my pynlike herinneringe, my teleurstellings.  Ek voel hoe die helende aanraking van U liefde my streel en ophef.  Ek weet dat U my met ‘n ewigdurende liefde liefhet en dat U my altyd ondersteun.

Liewe Heer, dankie dat  U met my is, dat U my hand vat en my na die lig toe lei.   Dankie vir U liefde en troos wat my deur elke probleem en elke uitdaging ondersteun en onderskraag.  Saam met U gaan ek die ervaringe van die lewe met moed en vrede tegemoet!

Gebed:  By U Heer, vind ek vertroosting.

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: