Wednesday 14 August 2013

GOD MET MY





Vir my help God altyd, die Here hou my lewe in stand.  -  Ps. 54:6

Heer, U is nou hier met my – hóé waardeer ek net nie die teenwoordigheid van U teenwoordigheid nie!   Wat ookal die uitdaging wat ek moet deurgaan, U is met my.  Niks kan tussen ons kom staan nie – niks kan my laat twyfel aan U liefde, krag en lig in my en om my nie!

Elke las word ligter, elke dag skyn helderder, elke verpligting word makliker, want ek weet U staan hier langs my.

U vra nooit dat ek my optrede moet verduidelik nie, of dat ek moet verskoning maak vir iets wat ek gedoen het of nie gedoen het nie.  U vra net dat ek U hand moet vat, dat ek my ou inperkende en uitgediende manier van lewe moet agterlaat en saam met u ‘n nuwe toekoms moet binnegaan – ‘n toekoms baie ryker en meer vervullend as dit wat ek agterlaat.

Dankie dat U altyd met my is, altyd besig om my te lei, te ondersteun en na my om te sien.  In U liefde voel ek veilig en beskermd.  U Heer, hou my lewe in stand – vandag, móre en elke dag.

Gebed:  U Heer, hou my lewe in stand!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: