Saturday 24 August 2013

VASTE GELOOF






En die volharding moet end-uit volgehou word sodat julle tot volle geestelike rypheid kan kom, sonder enige tekortkoming.    
Jak. 1:4



Soms wanneer dit voel asof my hele lewe om my in flarde lê, is al wat my staande hou my geloof.

My geloof is in God en in Sy almag, waarteen geen duisternis ooit staande kan bly nie.

My geloof is in God en Sy geregtigheid, wat sal toesien dat niks wat myne is van my af weggeneem kan word nie.

My geloof is in God en Sy lewegewende krag wat enige ongesteldheid na liggaam of gees kan en sal genees.

My geloof is in God en Sy liefde wat altyd vir my sê "Ek is hier", hoe alleen en verlate ek ookal mag voel.

My vaste geloof laat my rus in Sy ewige arms wat altyd onder my is om my te onderskraag.



Gebed:  Ek glo in God en in Sy almag.




~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: