Wednesday 28 August 2013

LAAT LOS, LAAT GOD






Werp al julle bekommernisse op Hom, want Hy sorg vir julle.    
1 Petr. 5:7


Dit is soms bitter moeilik om orde in ‘n probleem-situasie te sien.  Wanneer ek egter daarin slaag om God in beheer te plaas, is dit nie so moeilik nie en dit is vir my moontlik om sy orde raak te sien in selfs die mees ongewone omstandighede.

Ek laat los.  Ek laat los alle kommer en laat ook nie toe dat die kommer van andere my ontstig nie.  Ek laat los herinneringe wat dit vir my moeilik maak om te vergewe.  Ek laat los die drang om die blaam op myself of iemand anders te plaas.

Ek laat God.  Ek laat Sy lig in my denke en Sy liefde in my hart die werk doen, want waar lig is, en liefde, daar heers harmonie en vrede.  Niemand en niks kan dan die harmonie tussen my en my medemens versteur nie, en elke dag is ryk aan seëninge.

Dit is wanneer ek laat los en God toelaat om oor te neem, wat Sy lig helder in en deur my skyn, op alles en almal om my.  Ek weet dat alles wat met my mag gebeur, slegs bydra tot my geestelike groei as ek dit reg benader.  Sy wil is altyd tot my hoogste heil.


Gebed:  Ek laat los en laat God.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: