Friday 6 September 2013

REGVERDIGHEID





Maar laat die reg en geregtigheid te voorskyn kom.  -  Amos 5:24

Glo ek dat dit nie reg is dat een of ander iets wat ek begeer, van my weerhou word nie?  Glo ek dat iets of iemand in my pad staan en alles vertraag?

Vandag herinner ek my daaraan dat niks enige seën wat my toekom, van my kan weerhou nie.  Op ‘n natuurlike manier sal dit op die regte tyd na my toe kom.  Ek glo in die reg en geregtigheid van God en koester geen gedagtes wat betrekking het op onregverdigheid nie.

Ek glo dat God dít wat tot my hoogste heil is, my lewe inbring.  En elke ervaring wat ek mag deurgaan skuil ‘n bedekte seën, en alles dra by tot my geestelike groei.

Ontslae van enige gedagte aan onregverdigheid, vind ek rus vir my siel.  Ek seën alles en almal in my lewe, en blymoedig gaan ek voort op my pad van lig saam met my Ligvriende, want ek weet dit wat tot my hoogste heil strek, sal op die regte tyd, op die regte manier, my lewe binnekom.

Gebed: Die regverdigheid van God heers in my lewe.


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: