Sunday 15 September 2013

U EN EK




Ek is by julle al die dae. – Matt. 28:20

Ek is by julle al die dae tot aan die voleinding van die wêreld, het Jesus gesê toe Hy opgevaar het na die hemel.  Ál die dae!  Dus, Hy is vandag nog stééds so met ons soos 2000 jaar gelede met die mense in Palestina.  Hóé heerlik die wete!

Nóóit is ek alleen nie – U is met my, elke oomblik van élke van elke dag! 

U stap saam met my, U lag saam met my, U sing saam met my, en my lof en dank vir hierdie grootse wonder ken geen perke nie.

Hoe groot die gevaar wat ons nou mag bedreig ookal is, ek is nóóit alleen nie – U beskerm en behoed my en niks en niemand kan my te na kom nie.  U is in my, en ek is in U.  U is krag, dus is ek krag.  U is liefde, dus is ek liefde.  Dit wat ek is in U kan níks en niémand ooit skade aandoen nie.  Saam, is ons ‘n span wat onwrikbaar staan wat ookal op ons pad mag kom.

Gebed:  U is met my – in my – elke dag!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: