Monday 9 July 2012





DANKIE  VADER


Ek loof U, Vader, Here van die hemel en die aarde. – Matt. 11:25 OV


Met ‘n lied in my hart, tel ek my seëninge vandag, en ek sê, Dankie, Vader!

“Dankie vir u Woord, wat my elke dag so sag en tog so ferm, lei op die regte pad vir my – U pad.

Dankie vir ons  aanlyn Ligvriendekring met wie ek saam kan bid en werk en wandel in U lig.

Dankie vir alles in U wêreld wat so mooi is om my.  Help my om dit elke dag nog mooier te maak.

Dankie vir U lewenskrag wat steeds in en deur my werk en straal, en my sterk en gesond maak wanneer ek nie so gesond is nie.

Dankie dat ek in U lig ‘n skeppende vol lewe kan geniet, tuis en by die werk.  In U lig is my optrede altyd wys, en ek handel alles wat ek moet doen met welslae af omdat u altyd daar is om my te help.

Dankie vir nog ‘n dag en week waarin ek my lewe kan geniet, waarin ek ligbring-liefde kan gee en ontvang, en so harmonie skep so ver ek gaan.

Dankie, Heer,  vir hierdie lieflike wintermaand waarin ons is!  Vir die hemel wat sy sluise oopmaak en die aarde  en ons aardlinge seën.

Dankie, Heer, dat u altyd luister na ons gebede en verhoor volgens u tyd, wil en plan.

Elke keer as ek vandag vir iemand dankie sê sal ek ook saggies sê:  “Dankie, Heer!”


Gebed:  Dankie, Heer vir U!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: