Thursday 5 July 2012





LAAT LOS LAAT GOD


Werp al julle bekommernisse op Hom, want Hy sorg vir julle.
1 Petrus 5:7


Wanneer ek voel dat die eise wat die lewe aan my stel, meer is as wat ek in staat is om te gee, of meer as wat ek weet hoe om te gee, vestig ek my aandag op die gedagte:  Ek laat los en laat God oorneem.  Hierdie woorde weerspieël my positiewe benadering tot die lewe.

Hierdie bevestiging beteken egter nie dat ek gewillig is om maar net saam met die stroom te dryf nie, wat ookal gebeur.  Om te bevestig "Ek laat los en laat God oorneem" beteken om te reageer op die krag van die Almagtige.  Ek laat los alle kommer en vrese, en werk saam met Gods sterk, lewende, kragtige Heilige Gees in my.

Ek laat los en laat God oorneem.  Met entoesiasme en vreugde bewandel ek die pad van lig, terwyl ek geestelik groei en ontvou.  Ek weet dat God die een krag in die heelal is - die een krag aktief in my, die een krag aktief in die lewens van my geliefdes.

Ek laat los en laat God oorneem.  Alles is wel met my, my geliefdes en my wêreld.


Gebed:  Ek laat los en laat God oorneem


~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: