Sunday 1 July 2012






DIE WÊRELD SO MOOI!


Die aarde met alles wat daarop is, behoort aan die Here.  – 1 Kor. 10:26


As ek kyk na die wêreld om my, word ek opnuut geïnspireer deur die skoonheid en wonder daarvan.  Dis ‘n wêreld hierdie deur God geskep, en die skoonheid, balans, orde en krag wat dit weerspieël, getuig daarvan.  Met al my sintuie neem ek Sy skeppende krag om my waar, en ek besef opnuut dat die aarde met alles daarop, aan die Here behoort.

‘n Voël wat die blou lug inskiet, herinner my aan die krag van Gods Heilige Gees in my – my inherente vermoë om uit te blink.

Die wind wat die blare van die bome laat ritsel en die blomme laag wieg, herinner my aan die liefde en krag van God wat my net so vas laat staan soos wat versteekte wortels plante staande hou.

Die krag van ‘n stroompie wat deur my vingers spoel, herinner my aan die immervloeiende helende lewenskrag van God wat steeds in my en deur my vloei.

God is alomteenwoordig en alles op aarde getuig van die wonder daarvan.


Gebed:  Alles op die aarde, ook ek, behoort aan die Here!


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: