Monday 2 July 2012





HEEL


Na waters waar rus is, lei Hy my heen.  Hy verkwik my siel.  Ps. 23:2-3


Gods Heilige Gees werk voortdurend in my, deur my en om my.  Dit verhelder my verstand en hernu my denke.  Dit wat ek moet onthou, onthou ek met gemak, en die herinneringe wat my ontstel en die lewe vir my minder aangenaam maak, wis ek uit my gedagtes uit.

Die krag van die Heilige Gees hernu my liggaam – dit straal in en deur elke deel daarvan, en elke orgaan, elke spier en ledemaat, word daardeur verkwik en geheel.  Selfs wanneer ek slaap gaan die werke van hierdie Gees voort.  So stil, so sag, werk dit, dat ek nie eens daarvan bewus is nie, en tog – al gaan ek hoe moeg en gedaan slaap, die volgende dag is ek weer vol lewensenergie en krag!

By die waters waar us is, word ek verkwik na gees, siel en liggaam – hoe groot hierdie wonder, en hoe diep waardeer ek nie hierdie werkinge van Gods Heilige Gees in my nie!


Gebed:  Die Heilige Gees hernu my na gees, siel en liggaam – baie dankie dierbare Vader!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: