Saturday 14 July 2012





LEIDING


U is my rots en my bergvesting;  en om U naam ontwil sal U my lei en bestuur.  -  Ps. 31:4


As ek seker is dat ek die regte besluit geneem het, sal ek nie huiwer om dit op te volg nie.  As daar egter die geringste twyfel by my is, kan die besluit wat ek moet neem ‘n nagmerrie word.

Maar hoe weet ek altyd dat die besluit wat ek geneem het wys is en reg?  Die antwoord is dat ek elke dag moet stil word in gebed, en nie net wanneer ek voor ‘n uitdaging te staan kom nie.  Gebed help my om in harmonie met Gods wil vir my te bly.  Ek maak Hom my eie sodat Hy my Syne kan maak, en my elke oomblik van elke dag kan lei in Sy lig en liefde wat die wysheid self is.

Gebed omskep my gedagtes in lig-gedagtes, dit verbreek alle spanning, en daarmee nooi ek My Heer om deel te wees van my lewe en elke besluit wat ek moet neem.

Gebed maak my ook vry van alle emosionele stres en fisiese pyn.  In die gewyde oomblikke saam met my Heer diep in my binneste heiligdom, word ek geseën met  idees wat, as ek dit toepas in my lewe, vir my groot seëninge inhou.  So lei Hy my, so volg ek Hom.


Gebed:  My Heer lei my, en ek volg Hom.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: