Tuesday 10 July 2012





GENESING


Ek sal jou gesond maak.  -  Jer. 30:17


Binne-in my is daar ‘n helende krag wat baie sterker is as enige voorkoms van siekte.  Soos die siek vrou die kleed van Jesus aangeraak het en genees is, so raak ek ook die kleed van die Heer van my hart aan on in Sy krag genees te word.

Soos sy met diepe geloof in stilte deur die skare heen beweeg het om by Hom uit te kom, so ook onttrek ek my om stil te word en in diepe gebed my eie diepste heiligdom binne te gaan – daar waar my Heer en Meester woon en waarvandaan Hy werk.

My behoefte hoef ek nie in hierdie oomblik van stilte te noem nie – net soos sy ook nie haar  behoefte genoem het nie.  Ek raak Hom net in stille aanbidding aan en Sy lewegewende krag vloei ongestoord my ganse wese binne.  Elke liggaamsel- atoom en orgaan word daardeur aangeraak en hernu. 

Die lig wat my wese verlig, werp alles duisternis uit.  Die liefde wat my deurvloei, wis alle kommer en sorge uit en bring harmonie en vrede in my gemoed.  Sy krag wat my ganse wese deurstraal, hernu en verkwik my en ek is gesond na gees, siel en liggaam.


Gebed:  Dankie Heer, vir U wonderwerkende krag in my.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: