Tuesday 16 July 2013

DANKIE VADER!


(Ek kan nog steeds nie prentjies pos nie - sodra ek kan, doen ek dit weer)


DANKIE VADER!



Dank Hom, prys sy naam.  -  Ps. 100:4


Dankie vir hierdie skone môre, dankie vir hierdie sonskyndag – dankie vir hierdie wonderpad vandag so saam met U!   ... Kom, sing saam liewe matertjies, maak julle eie woorde en sing die hele dag deur, want al sing ons ons danklied dwarsdeur die dag én die nag, dan skiet dit nog ver te kort in die dank wat ons vandag aan ons Heer wil oordra!

Heer van my hart, ek weet U hoor my lied, ek weet U verstaan dat dit gevul is met al my lof en waardering vir hierdie mooie dag, en al die mense wat my dag sal vul.

Vir hierdie liggaam waarin ek die voorreg het om te lewe en beweeg, Heer van my hart, my diepste, diepste dank!    Dankie vir U Lig wat elke sel en atoom van my liggaam deurstraal, en my gesond en sterk genoeg maak om U te kan dien en eer, en Lig en Liefde oor te dra aan elkeen wat my pad mag kruis, my diepste, diepste dank.

Dankie, Hemelvader, vir ons kosbare Ligvriendekring waarvan ek deel mag wees – met wie ek saam kan bid, sing en werk en dankie sê!  Dankie, Heer, vir die harmonie wat U is in my!


Gebed:  Dankie Vader, vir die wonder van U in my!



~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: