Sunday 14 July 2013

HOU DIT EENVOUDIG


(Jammer van gister af sukkel ek om prentjies op te laai in Blogger)

Poppie Oosthuizen



HOU  DIT  EENVOUDIG


Die Here is julle lig.   Leef dan as mense van die lig.  -  Ef.  5:8


Alles kan soms so ingewikkeld lyk, maar eintlik is alles só eenvoudig.  Soms mag ons voor so baie keuses te staan kom dat ons net nie weet wat om te doen of hoe om te reageer nie, terwyl net ‘n *ja* of ‘n *nee* weer op ander kere heeltemal genoeg is.

Ons kan dit alles só eenvoudig hou – ons hoef ons net na binne te wend en die beste keuse sal ons s’n wees in die Lig en Liefde wat ons daar vind.  Soms is dit egter nodig om te antwoord met ‘n *miskien*, want dit gee ons die tyd om die saak van alle kante te beskou en ons Heer te nader in gebed om sy leiding te soek.

As ‘n kind van die lig, gaan soek ek dan die régte weg binne-in my diepste heiligdom, daar waar my Heer áltyd op my wag.   Hy sal sorg dat ek nooit die verkeerde besluit neem nie.  Stil in gebed vra ek, en diep in my hart kom die antwoord sag en teer: “Geliefde, Ek is hier.  Al kan jy My nie sien nie, Ek ken ál jou behoeftes, Ek lei jou op die régte pad vir jou.  Word net stil – jy sal weet!”


Gebed:  U Heer, is my lig.  U volg ek!



~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: