Friday 5 July 2013

VRY






Waar die Gees van die Here is, is daar vryheid.  -  2 Kor. 3:17


Hoe mooi is hierdie teks nie!  Waar die Gees van die Here is, is daar vryheid, word vir ons gesê.  En hierdie Gees van die Here – is dit nie in ons nie?  Ons eie inwonende Christus-self,  dit is die Gees van die Here in ons.

Maar, sê u miskien – ek is nie vry nie!  Kyk na al die verpligtinge wat ek elke dag moet nakom.

Kyk na my gebondenheid aan mense en dinge om my – waar is die vryheid dan?   Dit is waar, ons in nie vry nie, maar die vryheid waarvan hier gepraat word is nie ‘n fisiese vryheid nie – dis ‘n geestelike vryheid wat ons s’n is in Christus.  Slegs een stil gedagte ver, slegs een gebed ver, is hierdie hemelse vryheid.

Hoe kan ons God ooit genoeg loof en dank vir Sy Gees in ons wat ons so vry maak?  Al lyk alles om ons hoe uitdagend, niks kan hierdie vryheid van ons af wegneem nie.  Elke dag wandel ons vry en bly in die lig saam met Hom wat ons so vry maak!   Dankie, Hemelse Vader!


Gebed:  Ek is vry!  Loof God ek is vry!


~ Uit Daelikse Woord ~







No comments: