Thursday 11 July 2013

TROOS






Jou dae van smart is verby.  -  Jes. 60:20


Is dit nie wonderlik om hierdie pragtige nuwe dag met soveel seëninge in te gaan nie!  Maar hoe kan dit dan nou ook anders wees, met ons eie geliefde Heer en Meester wat voor ons loop, en elke nuwe dag saam met ons verwelkom!

En tog – dae van smart is maar net nie geheel en al onvermydelik nie!  Dit is maar die verloop van die wêreld met al sy uitdagings.  Maar wat ookal die smart is wat u hart in stukke breek, onthou – u is nooit ooit alleen nie.  Steek maar net u hand uit, en u sal voel hoe ons Hemelse Vader sag en teer u hand in syne neem.

En diep in u hart sal U sy stem saggies hoor fluister:

“Leun op My, want Ek gee om vir jou ...   Ek sal jou wonde heel.   Ek sal jou oë wees wanneer jy in die duisternis rondtas.  Ek sal jou hart wees, altyd vol moed en hoop.   Na waters waar rus is sal Ek jou heen lei.   Ek sal  jou siel verkwik.   Leun op My – jou eie inwonende Christus-self – dit is Ek, en Ek het jou lief met ‘n ewige liefde.”


Gebed:  Dankie dierbare Heer dat ek op U kan leun en dat U my liefhet.



~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: