Monday 8 July 2013

EK IS BY JOU





Moenie bang wees nie, Ek is by jou.  -  Jes. 43:5


Waar my dierbares ookal mag wees en wat hulle ookal mag doen, hulle is altyd in my gedagtes en in my gebede.  Sag en teer, in my stil tye van gebed, vloei ‘n boodskap van hoop en liefde direk van my Heer afkomstig, my gedagtewêreld binne:

“Geliefde, Ek hoor jou gebede en weet hoe baie jy omgee vir almal wat vir jou só na aan die hart is.  Moénie bekommerd wees nie – Ek is by hulle.  Hulle mag nie altyd bewus wees van My teenwoordigheid nie, maar Ek is bewus van hulle en Ek sien na hulle om.  Élke oomblik, gedurende die dag of deur nie nag, is Ek bý hulle.

Ek ken hulle behoeftes en hulle kommer selfs nog vóórdat hulle daarvan bewus is, en lei hulle élke tree van die weg wat hulle moet gaan – áltyd tot hul hoogste heil.  Ek is die krag en sterkte wat hulle onderskraag – Ek is ‘n skild van liefde en lig wat hulle beskerm sover hul gaan.

So veilig soos wat jý is in My liefde en sorg, so veilig is elkeen vir wie jy bid – glo dit en ontspan.”


Gebed:  Geliefde, God seën jou in Sy nimmereindigende Liefde en Lig.


~ Uit Daelikse Woord ~












No comments: