Wednesday 31 July 2013

LEEF VANDAG






Maak vir julle ‘n nuwe hart en ‘n nuwe gees.  -  Eseg.  18:31  OV


 Vandag benader ek met ‘n nuwe hart en ‘n nuwe gees.  Ek draai my rug op die verlede, kyk vorentoe, en sien hoe ek die 24-uur voor my kan leef soos dit ‘n kind van die lig betaam om te leef – kan gee, kan dien, en elke gebeurlikheid kan omskep in ‘n seën – vir my en vir andere om my.


Ek begin nou deur die seëninge wat ek nou geniet ten volle te waardeer, en om die verlede te sien as ‘n voorbereiding vir die vol, ryk lewe wat ek nou kan geniet.


Ek begin deur te bid, want gebed help my om my los te maak van dit wat agter my lê en met moed en durf die nuwe tegemoet te gaan, ten volle bewus van my Heer wat saam met my die nuwe dag binnegaan.  Vry en bly, met ‘n siel wat sing en ‘n hart vol ligbring-liefde, begin ek die reis op nuwe, aangename gedagtepaaie vol beloftes.


Dankie, dierbare Heer, vir hierdie heerlike nuwe dag, waarin ek U liefde kan uitleef, U lig kan laat skyn, in my en om my, en so ‘n bron van seën kan wees so ver ek gaan.


Gebed:  Dankie, Heer, vir hierdie heerlike nuwe dag!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: