Saturday 6 July 2013

GENADE






En uit Sy volheid het ons almal ontvang, ja, genade op genade. 
Joh.  1:16  (OV)



Daar is gesê:  “Die wind van Gods genade waai altyd.   Mens moet net die seile van die hart oopvou om die altyd vloeiende bries op te vang.”

Genade is ‘n vrye gawe van God.  In die stil dieptes van elke hart hoor ons sy stem:  “Weet jy nie dat jy ‘n kind van die Allerhoogste is nie?”   Maar in ons besige lewens hoor ons nie altyd hierdie sagte stem wat met ons praat nie.   Ons glo miskien selfs sat ons net nie die tyd het om vir ‘n paar minute stil te wees nie.

Vandag sonder ek tyd af om al die energie van my gedagtes na binne te keer.   As my verstand stil word, vou ek die seile van my hart ten volle oop om die altyd-vloeiende bries te vang.   Saggies, so vol deernis, seën Hy my met Sy lig, liefde en krag.  My siel begin sing en my hart loop oor van vreugde en dank.  Ek gaan voort in die wete dat die genade van God my gedurig lei, en dat ek steeds veilig in Sy beskerming is.


Gebed:  Ek open my hart vir die genade van God.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: