Wednesday 20 August 2014




HELPENDE  HAND


Hoofsaak is dat julle lewenswandel in ooreenstemming met die evangelie van Christus moet wees.  -  Fil. 1:27


Hoe kan ek tot seën van ander om my wees, en terselfdertyd ook self daarby baat?  Ek bied ‘n helpende hand aan vriende en geliefdes, ja, almal wat my hulp nodig het.

Gee, en vir julle sal gegee word, is die boodskap van my Heer.  Ek luister na Hom – ek gee, en die vreugde en vrede wat Hy aan my gee, maak my lewe waarlik die moeite werd.

As ek iemand op my lewenspad teëkom wat platgeslaan is deur die uitdagings van die lewe – steek ek my helpende hand uit om hom op te hef en die nodige moed te gee om weer aan te gaan.

Wanneer daar iemand is wat verward is, siek of troosteloos – dan is my helpende hand daar om hom op te hef, te seën en te lei.

Gebruik my hande, dierbare Heer, om my medemens te help.  Lei my en gebruik my daar waar U my kan gebruik en maak my hart gewillig om U wil te doen, totdat my lewenswandel ook in ooreenstemming met die evangelie van U, my Heer en Meester is.


Gebed:  Ek steek ‘n helpende hand uit na my medemens.


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: