Friday 29 August 2014

HELING





Daar was krag van die Here om hulle te genees.  -  Luk. 5:17  OV



Christus is die koning van my hart.  Deur Sy krag in my, is ek in staat om gesond te wees na liggaam, siel en gees.

Sy lewenskrag pols deur my are, dit verkwik my siel en bring nuwe lewe aan elke sel, atoom en orgaan van my liggaam.  Dit stel hulle in staat om hul funksies goed en reg uit te voer, in harmonie met die res van my liggaam.

Met rus en vrede in my gemoed, ontspan ek in die wete dat God nou aan die werk is in my hele liggaam.  Dít wat nie in harmonie met Sy lig en liefde is nie, herstel Hy nou, en ek is oor niks meer bekommerd of bang nie.  Ek vertrou Hom met my hele wese.

Die krag van Sy lewe in my vul my met nuwe lewensblyheid.  Ek glo nie ek kan meer vrede vir my gemoed ondervind nie, meer geloof demonstreer of ‘n beter lewe voer nie, as om vas te glo dat die helende krag en lewe van Christus altyd in my en deur my werk en straal, om my te heel en te vul met nuwe energie en lewenskrag.



Gebed:  Ek lewe en bestaan in die lewenskrag van Christus.



~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: