Saturday 15 November 2014

Taal van die Hart






Laat alles by julle in liefde geskied. - 1 Kor 16:14


Die swaaiende stert en entoesiastiese groet van ‘n klein hondjie dra net een boodskap oor: “Ek is so bly om jou weer te sien!”  Hierdie klein hondjie praat nie met ‘n taal van woorde nie, maar wel met die taal van die hart.

Dit is ‘n universele taal hierdie wat almal kan verstaan.  Dis die taal van liefde – hierdie taal van die hart.  ‘n Vriendelike glimlag dra dit oor, ‘n helpende hand en ‘n gebaar van liefde, dra dit oor.  Kom ons praat vandag die taal van die hart teenoor ‘n ieder en ‘n elke wat ons mag teëkom.  Ons praat van Christus tot Christus, want dis Sy liefde wat in ons hart woon en praat.

As ons ander met ‘n glimlag groet, raak die liefde van Christus in ons harte hulle harte aan, en herinner hulle aan die seëninge van ‘n diep innerlike vreugde en blydskap – hulle glimlag vir ons terug.

‘n Vrolike glimlag bring lig en bemoediging waar dit nodig mag wees, en harmonie waar onenigheid heers – kom ons praat vandag die taal van die hart wag lig bring.


Gebed:  Vandag praat ek die taal van U liefde in my hart, U stem wat deur my praat met elkeen wat deel is van my lewe.


~ Uit Daelikse Woord ~

Koningsdogters vir Jesus Page @ Facebook

(Poppie Oosthuizen)



No comments: