Monday 24 November 2014

Verlossingsgebed





VERLOSSINGSGEBED

Die belangrikste verhouding in jou lewe is ‘n persoonlike verhouding met Jesus Christus.  As jy Hom as jou Here en Verlosser wil aanvaar, en die wonderlikste verhouding wat jy nog ooit gehad het beleef, bid asseblief die gebed hieronder:

Vader,

          U het die wêreld so liefgehad dat U u eniggebore Seun gegee het om vir ons sondes te sterf sodat wie ook al in Hom glo nie sal verlore gaan nie, maar die ewige lewe sal hê.
          U Woord sê ons word gered uit genade deur geloof, ‘n geskenk van  U.  Daar is niks wat ons kan doen om verlossing te verdien nie.
          Ek glo en erken met my mond dat Jesus Christus u Seun is, die Verlosser van die wêreld.  Ek glo Hy het aan die kruis vir my gesterf en al my sonde op Hom geneem, en die prys daarvoor betaal.
          Ek glo in my hart dat  U Jesus uit die dood opgewek het en dat Hy vandag leef.
          Ek is ‘n sondaar, ek is jammer oor my sondes en ek vra U om my te vergewe.  Ek ontvang Jesus Christus nou as my Here en Verlosser.  Ek glo dat ek gered is en die ewigheid saam met U gaan deurbring!  Dankie, Vader.  Ek is so dankbaar!  In Jesus se Naam.

AMEN


~ Joyce Meyer ~


Koningsdogters vir Jesus @ Facebook
Al die eer aan JESUS!

No comments: