Friday 22 June 2012





BEMOEDIG


Ons Here is groot en magtig, Sy kennis is onbegrens.  -  Ps. 147:5


Ek is opgewek, entoesiasties en optimisties.  Terneergedruktheid, treurigheid en teleurstellings het geen plek in my lewe nie.  Ook het negatiewe emosies geen houvas op my nie want ek is vervul met die onoorwinlike Gees van Christus.  Hierdie almagtige Gees verhef my, bemoedig my en staan my by.  Ek is nooit alleen nie want ek word gedurigdeur gerusgestel en geïnspireer deur Sy lewende, liefdevolle Gees binne-in my.  Ek word gelei, krag geskenk en gevul met vrede, liefde en blydskap.  Ek is gemotiveerd en vervuld.  Wat ookal die behoefte en wat ook al die begeerte, ek word bemoedig deur Christus binne-in my wat my verseker van volmaakte vervulling.

Die Psalmis sing op verskillende plekke: 

“Die Here ondersteun almal wat val en Hy rig almal op wat neergeboë is”, 
“Die Here rig die wat geboë is, op”, 
“Hy kroon die hulpeloses met oorwinning.” 

Ek wil ook so sing.  Ek voel bemoedig deur die Gees van Christus binne-in my en ek weet dat Sy ewigdurende liefde met my is.


Gebed:  Christus kroon my met oorwinning en sukses.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: