Wednesday 13 June 2012




EK KAN!


Ek is tot alles in staat deur Christus wat my krag gee. Fil. 4:13



Dit help as iemand anders vir ons sê: "Jy kan!" maar die mees oortuigende stem is die innerlike stem wat sê: "Ja, ek kan!"

Elkeen wat iets van waarde bygedra het  tot wat ook al, het dit gedoen omdat hy in sy hart oortuig was: "Ek kan!" As ons mismoedig voel oor skynbare gebrek aan sukses, as ons luister na die stem van pessimisme wat sê: "Ek kan nie, dis onmoontlik", laat ons daardie stem stil maak en na die versekering wat van Christus kom, luister: "Ja, jy kan".

Ja, ek kan!  Ek kan gelukkig wees.  Ek kan genees word.  Ek kan suksesvol wees.  Ek kan vry wees.  Ek kan alles wees wat God bedoel het ek moet wees.

Ja, ek kan!


Gebed: JA, ek kan!!


~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: