Friday 29 June 2012





LIG


My juk is sag en my las is lig.   -  Matt.  11:30


Dit was die woorde van Jesus, en as ek nou daaroor nadink, en die woordjie  “lig” ‘n ander betekenis gee, dan word my las “lig”  -  soos sonlig -  en dit is nie meer ‘n las nie!  Nou gaan ek alles in my lewe wat ek as ‘n las beskou het, verander in lig – helder stralende lig waarin daar geen duisternis is nie – waarin geen swaar las hoegenaamd kan bestaan nie.

In my werk, in my huis, in my verhouding met andere om my, maak ek alles lig.  Ek probeer nie die wêreld dra nie, en bied enige uitdaging met ‘n lied in my hart die hoof.

Met die hulp van Christus in my, word alle verpligtinge maklik en volmaak gedoen, en alles word in ‘n oogwink afgehandel.  Dus, wie gaan my keer om saam met Hom in die lig te werk – Hy wat elke las omskep in lig!

In hierdie wonder-lig is daar geen gebrek aan energie nie, daar is geen twyfel of onsekerheid nie, daar is net die ligte aanraking van my hand en my hart, en Lig neem oor.


Gebed:  Dankie, Heer, vir U lig so helder in elke las!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: