Tuesday 12 June 2012





BID VIR ANDER


Julle is die lig vir die wêreld.  – Matt. 5:14


Daar is baie maniere waarop ek tot seën kan wees vir ander;  daar is baie maniere waarop ek my lig kan laat skyn.  Die volgende is my gebed vir vandag:

Liewe Here, help my om aan te bied:

my hand vir iemand wat vriendskap nodig het,
my hart vir iemand wat liefde nodig het,
my begrip vir iemand wat wil hê ‘n ander moet luister,
my bedagsaamheid vir iemand wat nodig het om te weet
          dat ‘n ander omgee,
my vriendelikheid vir iemand wat onvriendelik deur die
          lewe behandel word,
my geselskap vir iemand wat eensaam is,
my kalmte vir iemand wat onseker, verward
of verdwaas is,
my vertroosting vir iemand wat treur,
my welwillendheid teenoor heel U skepping,
my deernis vir alles wat lewe.

Liewe Here, help my om my lig te laat skyn.


Gebed:  Liewe Here, Help my om vir ander tot seën te wees.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: