Wednesday 27 June 2012





BESKERMD


Hieraan weet ons dat Hy in ons bly:  Hy het ons Sy Gees gegee.   
1 Joh. 3:24


God het ons sy Gees gegee, en as ons hierdie grootse waarheid ons eie maak, en die teenwoordigheid van hierdie Heilige Gees in ons erken, sal Hy sorg vir ons veiligheid – Hy sal oor ons die wag hou, waar ons ons ookal mag woon, werk, loop of ry.

Hy is my konstante metgesel.  Hy is met my in die stilte van die nag om my nie alleen te laat voel nie, Hy ry saam met my in die besige verkeer, Hy stap saam met my waar ek ookal heem mag stap.  In die kwaaiste storm is Hy daar as my veilige hawe, en voor ‘n wonderskone sonsondergang is Hy daar om dit saam met my te geniet.

Ek praat met Hom – soms saggies of soms selfs hardop.  Hy hoor alles, en as ek stil word, sal ek sy antwoord hoor, diep in my siel.

Dankie Vader, vir die wonder van U Heilige Gees in my.  Maak my hierdie grootse geskenk waardig, Heer, in my handel en in my wandel deur elke mooi en kosbare dag geskenk deur U.


Gebed:  Dankie Vader vir die seën van U Heilige Gees.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: