Saturday 30 June 2012






GENADE


Uit Sy oorvloed het ons almal genade op genade ontvang.  -  Joh. 1:16


Heer, ek het gedink ek het die mooiste van alles wat mooi is gesien, en tog het u nog meer skoonheid aan my gewys met ‘n asemrowende mooi sonsondergang – met kleure wat oor wolke gespoel het wat ek nooit gedink het moontlik is nie.  Heer, U genade is so pragtig!

Toe ek gedink het ek het al die liefde wat enigeen ooit mag nodig hê, ontvang, het U deur ‘n magdom van mense en omstandighede nog meer liefde op my uitgestort.  U genade is altyd daar!

Toe ek gedink het ek het voor ‘n probleem te staan gekom wat vir my onmoontlik is om te oorkom, het U my hand gevat, aan my ‘n oop deur gewys en my daartoe gelei.  Heer, U genade gee so baie krag!

Al skiet my gedagtes ver te kort wanneer dit kom by U skoonheid, U liefde en krag in my lewe, is daar geen einde aan my dankbaarheid teenoor U nie.  Uit  die diepte van my hart sê ek nou dankie, en my oë gaan oop vir U grootse liefde en genade in my lewe.  U genade verseker my daarvan dat U my liefhet en waardeer.  Dankie, Heer!


Gebed:  Dankie Heer, vir U genade!


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: