Tuesday 19 June 2012





WOORDE


“Here, stel ‘n wag voor my mond, bewaar die deur van my lippe.” – Ps. 141:3


Ek sal weier om my gedagtes uit te spreek as hulle nie liefdevol, vriendelik of waar is nie.  Vandag sal ek op my woorde let en alleen daardie woorde en gedagtes uitspreek wat ek graag sal wil sien vermenigvuldig in my lewe en in my wêreld.  Ek erken die mag van die gesproke woord en let fyn op na wat ek sê, sodat my woorde tot seën sal wees vir alles en almal met wie ek hierdie mooi dag mag deel.

Deur Sy teenwoordigheid in my het ek die mag om die onnadenkende en onvriendelike woorde wat by my opkom te verwerp voordat ek hulle uitspreek.  Ek hoef nie op ‘n ander se onvriendelikheid te antwoord nie.  Ek hoef nie vrees of twyfel uit te spreek nie.  Ek het geen rede om my woede te lug nie.  Binne-in my is die Antwoord op al my behoeftes.

Vandag sal ek God aanstel oor my gesprekke.  Ek sal my woorde aan die waarheid toets en net dit wat mooi en goed is in woorde uitspreek.


Gebed:  Stel vandag ‘n wag voor my mond, o Heer!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: