Wednesday 19 June 2013





GELIEFDE,  EK  IS


Toe sê God vir Moses:  “Ek is wat Ek is.”  -  Eks.  3:14


GELIEFDE,  Ek is hier!  


Ek is die lewenskrag wat in en deur jou pols, en jou van die nodige energie en krag voorsien om te doen wat jy moet doen, sodat  jy ‘n vol en ryk lewe kan geniet.

Ek is die liefde in jou hart wat jy deur jou woorde en jou dade deel met jou familie en vriende – woorde en dade wat hulle en vir jou, ophef en seën.

Ek is die lig wat in en deur jou skyn, wat jou gedagtes omskep in lig-gedagtes en jou in staat stel om wyse besluite te neem.

Ek is die inspirasie wat jou siel laat sing wanneer andere vir jou sê daar is geen hoop nie.  Met My melodie wat in jou weerklink, verseker Ek jou daar is hoop, want Ek is met jou elke tree van die weg wat jy moet gaan.

Ek is die bron van alles wat goed en mooi is in jou lewe – die bron van alles wat is, wat was en wat sal wees, en My seëninge op jou pad ken geen perke nie.


Gebed:  Dankie, Vader, vir die seën van U lig, liefde en krag.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: