Tuesday 18 June 2013





LIG


God is lig, en daar is geen duisternis in Hom nie.  -  1 Joh. 1:5


Is dit vir my moeilik om werklik gelukkig te wees en my lewe te geniet?  Dan mag dit wees dat ek iets of iemand toelaat om ‘n skaduwee oor my sonskynlewe te gooi, soos ‘n wolk wat hang oor my bron van geluk en welstand.

Die feit dat ek nie werklik weet wat die oorsaak van die skaduwee is nie, is nie eintlik van belang nie.  Wat wel van belang is, is dat ek met die hulp van God eenkant kan gaan staan, sodat ek in Sy lig die skadukolle kan sien vir wat hulle werklik is – ervarings en die houdings van andere, wat in werklikheid geen beheer oor my het nie.  Ek sien die waarheid omtrent die skadubeelde wat my aan bande gelê het, en waar ek dit sien, sien ek nou die lig van God helder skyn, en die wolk van duisternis wat oor my gehang het, verdwyn.

God is lig, en Sy lig skyn helder in my en om my – ‘n heerlike vrymakende lig wat my siel laat sing en my lewe vol en ryk maak.  Almal wat ek teëkom, word deurstraal en omvou in hierdie helder lig, en geen duisternis kan stand hou in my, om my en in my land en my wêreld nie – want Gods lig dryf alle donkerheid in ons lewens uit.


Gebed:  God is lig!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: