Saturday 22 June 2013





OMGEE- MENS


‘n Samaritaan ... het op hom afgekom.   Hy het ... sy wonde verbind.  Toe het hy hom op sy rydier gehelp en na ‘n herberg geneem. 
Luk. 10:33-34


‘n Sagte aanraking kan pyn verlig, of dit nou fisiese of emosionele pyn is, of ons dit nou glo of nie.   Die aanraking vertel dat ons omgee, en dit laat die een in pyn sommer beter voel.

Ons wil so graag almal omgee-mense wees, daarom bid ons vandag:  “Heer, laat U liefde in my hande andere ophef en seën wanneer ek hul saggies aanraak, of dit nou ‘n kind of volwassene is.  Maak my stem strelend en sag – ‘n stem wat my medemens help om te ontspan en rus te vind in U liefde in my hart, waarin ek hulle toevou.  En, Heer, seën my woorde – laat dit woorde wees gebore uit U lig-gedagtes in my denke – woorde wat begrip bring, en geloof, en andere ophef en seën.

Ek bid ook vandag vir alle omgee-mense oraloor – U ken hul Heer, U weet waar hul woon en werk.  Vou hulle toe in U liefde, en maak hulle sterk, sodat  andere U lig, U liefde en krag vind by elke omgee-mens wat na hul omsien.


Gebed:  Vandag is ook ek ‘n omgee-mens!


~ Uit Daelikse Woord ~








No comments: