Sunday 9 March 2014





DIE  DAG


Dit is die dag wat die Here gemaak het.  -  Ps  118:24


Watter soort dag sal dit vandag wees?   Dit is vir my om te bepaal en dit kan wees:

‘n Gelukkige een want dit is die dag wat die Here vir my gemaak het.

‘n Produktiewe een, ‘n dag waarop ek met God saamwerk en baie bereik.

‘n Dag waarop ek na binne reik en tyd maak om stil te wees sodat ek bewus kan word en my eenheid met God, my bron, kan aanvoel.

‘n Dag waarop ek na buitentoe reik na almal om my in ‘n gees van liefde, eenheid en begrip.

‘n Dag van weet dat God in bevel is, dat Sy liefde my omring en omvou, dat Sy lig en wysheid my die pad wys.

‘n Dag van geloof, van lof en dank.

‘n Dag van krag, gesondheid en voorspoed, ‘n dag om goedheid van alle kante te ontvang.

Watter soort dag sal vandag wees?   Dierbare Hemelse Vader, ek dank U dat vandag ‘n dag is om vreugdevol, vry, gelukkig en liefdevol te lewe;  ‘n dag om te deel en om te onthou!


Gebed:  Dit is die dag wat die Here gemaak het.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: