Sunday 9 March 2014





VREESLOOS


Die Gees wat God ons gegee het, maak ons immers nie lafhartig nie, maar vul ons met krag en liefde en selfbeheersing.  -  2 Tim. 1:7


Soms mag dit gebeur dat ek my op ‘n vreemde plek bevind en onrustig begin voel.  Dit is gedurende sulke tye wanneer ek die psalmdigter se woorde onthou en dit my eie maak:  “Die Here is my lig en my redder, vir wie sou ek bang wees?  Die Here is my toevlug, vir wie sou ek vrees?”  (Ps. 27:1).

Ek bly kalm want ek weet my Heer is áltyd by my, en ontspan in hierdie hémelse teenwoordigheid.   Ek laat nie my emosies toe om met my op loop te gaan nie, en doen wat ek moet doen sonder énige gedagtes van vrees of angs.

Vréésloos breek die plantjies deur die klipharde aardkors – vréésloos groei en gedy hulle, in harmonie met die bloudruk in hul kiemsel vasgelê, elkeen om te gee dit wat hulle hét om te gee.

Vreesloos groei ek óók geestelik, ín harmonie met Gods plan vir my – ín harmonie met Sy wil wat áltyd vir my beswil is.   Ek is nié lafhartig nie, maar met krág, líéfde en sélfbeheersing groei ek tot Sý volwaardige seun of dogter, sodat ek óók mý deel kan lewer in Sý grootse plan vir hierdie aarde.


Gebed:  Die Here is my líg en my Rédder.


~ Uit Daelikse Woord ~


>


No comments: