Sunday 9 March 2014





LUISTER


Ja, my siel is stil tot God. – Ps. 62:2 (OV)


Wees stil en luister, jou Heer openbaar aan jou die manier waarop daar in al jou behoeftes voorsien kan word.  Hy wys vir jou die weg om elke probleem die hoof te kan bied.

Luister!  Jou Heer praat diep in jou siel met jou – luister mooi, Hy praat nóú met jou, in die stilte van hiérdie oomblik.

Luister!  Jou Heer praat só sag dat jy Hom nie sal hoor nie, tensý jy jou vólle aandag aan Hom gee.

Luister!  Jou Heer laat Sý idees in jou gedagtes posvat, en maak die volgende stap aan jou duidelik.  Let op Sy leiding en vólg Hom.

Luister!  Jou Heer spoor jou aan.  Wees gereed om in Sý krag te handel, want dit is ook jóú krag.

Luister!  Jou Heer is áltyd daar vir jou, áltyd gereed om jou te rig en te lei op al jou weë.  Luister jy?   Hoor jy Sy stem wat díép in jou hart vir jou sê: “Jy is My geliefde kind in wie Ek ‘n welbehae het.   Wandel in My lig, handel in My liefde en stap voort in My krag.  Ek is altyd hier.”


Gebed:  Ek luister, Heer, en ek wandel in U lig!


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: