Sunday 9 March 2014





HANDE


Bevestig die werk van ons hande oor ons.  -  Ps. 90:17 (OV)


Here, seën my hande.  My hande is daar om die hande wat vasgehou moet word, vas te hou, om die een wat gestreel moet word, te streel.   My hande kan teer wees en hulle kan sterk wees.  Hulle kan die swakke ondersteun en hulle kan kalmte en vrede bring.  My hande kan uitreik na hulle wat eensaam is sodat hulle kan voel dat hulle ‘n vriend het.

Here, seën my hande.  My oop hande kan deel, kan gee, kan seën.  Wanneer my hart vir my vertel van ‘n behoefte, kan my hande my hart help om daardie behoefte te vul.  My hande kan ondersteun, my hande kan die standvastigheid gee wat nodig is.

Here, seën my hande.  My hande is daar om te doen wat hulle ookal moet doen.  My hande kan vernuwe en herstel dit wat vernuwe en herstel moet word.

Here, seën my hande en gebruik hulle as instrumente in U liefdevolle diens.


Gebed:  Here, seën my hande.


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: